Glædelig jul og godt nytår

  
Det har været et begivenhedsrigt år, hvor jeg både har købt hus med min mand og fået en lille datter. Nu vil jeg nyde familielivet lidt og holde juleferie, men først skal i lige se julegaven, der blev givet til min mormor (Emmas oldemor).

Kurven blev givet den 12. December, så der er lidt hjemmelavet julepynt (hjerter og snefnugs), dejlig chokolade fra magasin, hasselnødder fra vores egen have – og selvfølgelig et billede af oldebarnet Emma 🙂

En lignende gave gives til min mands farmor. Hun får dog hjemmelavede grydelapper i vaffel mønster samt fyrfadslys. 

Kan I have en rigtig glædelig jul og godt nytår 🙂 

  

Skriv en kommentar

