Min nye hæklet lampe

Hæklet lampe

Jeg nyder at have barsel, så jeg kan lave lidt ting til vores baby’s værelse. Denne gang er det blevet til en hæklet lampe som har næsten samme farve som den ene væg i baby værelset. Resten af væggene er hvide, så lampen skal være med til at give lidt farve, hygge og stemning. lampen skal selvfølgelig have en makker, men den skal hækles i grå.

Lampen er hæklet i boble mønster og sat på en Ikea skærm. Garnet er fra Søstrene Grene og der er brugt ca 2 nøgler samt lidt ekstra garn fra en tredje nøgle. Jeg har brugt nål 3.

Jeg overvejer at lave en opskrift til lampen, men det vil lige tage lidt tid 🙂

Skriv en kommentar

