Hæklet baby cardigan

Hæklet baby cardigan

Imens jeg mærker min lille pige sparke i maven, er denne lille cardigan blevet til.  Håber at hun vil blive glad for den 🙂

Opskriften er baby DROPS 19-8 og kan findes ved at klikke her.  Det er en hæklet jakke med vifte mønster, hvor der også er opskrift på en lille hue til.

jeg har brugt bomuld 8/4 fra Stof og Stil selvom der i opskriften anvendes Baby Merino. Bare man har samme hæklefasthed, så kan man jo bruge det man lige har liggende, hvilket for mit vedkommende er en del 🙂

Den eneste ændring jeg har lavet i forhold til opskriften er, at fortsætte med stangmasker hele vejen ned langs ærmet i stedet for at lave viftemønster på ærmerne.

Hæklet baby jakke

Skriv en kommentar

