En varm cardigan til mig selv

image

I julen fik jeg færdiggjort en super lækker strikket cardigan til mig selv som sidder perfekt.

Opskriften hedder Lilly og er fra bogen Mere feminin strik af Lene Holme Samsøe. Du kan være heldig at finde bogen på tilbud til 50 kr. en gang i mellem, Føtex,Bilka eller Netto men ellers er normalprisen ca. 250 kr.

Jeg har strikket den i M&K´s tykke bomulds kvalitet i stedet for det foreslåede Camel+Merino fre Onion.

Cardiganen er strikket i retstrik med et bladmønster på skulderne. Bladmønstret kan være lidt svært og jeg måtte lige forbi Youtube for at blive guidet lidt i forhold til at lave bobler 🙂

image

 

Skriv en kommentar

