Jeg lærer af mine fejl

imageJeg var i gang med at strikke en jakke, men lavede fejl i min raglan.

Da jeg havde strikket rimelig meget, var det ærgerligt, hvis arbejdet bare skulle sprættes op. Det der skulle have været en baby jakke blev derfor til en baby kappe.

imageMåske ikke mit bedste arbejde, men jeg lærte da af min fejl, hvilket er vigtigst 🙂

Jeg har tilføjet små “lommer” hvor armene kan komme ud.  Her er det ekstra stykke fastgjort med en knap, så armen let kan komme ud.

imageHer er er det ekstra stykke bukket over hulet hvor armen kan komme ud, hvis det skulle være ekstra koldt og armene gemmes inde under kappen.

Det ekstra stykke kan også foldes ind gennem hullet.

 

Skriv en kommentar

