Undertrøje og blebukser til baby

imageMin lille nevø er et sommerbarn, så selvfølgelig skulle der strikkes en undetrøje og et par shorts til hans første 2-3 måneder.

Jeg har brugt:

  • Råhvid i 100% bomuld fra Søstrene Grene (almindelig tynd tykkelse)
  • Grøn i 100% bomuld fra Søstrene Grene (almindelig tynd tykkelse)
  • Rundpind 3
  • Rundpind 2 1/2
  • Opskrift på baby undertrøje fra Ruths.dk
  • Opskrift på blebukser fra Familie Journalen
  • 2 knapper fra Netto

På shortsene har jeg tilføjet en lille lomme. Dvs. jeg har strikket en firkant, bukket siderne ind, undtagen den øverste og monteret den midt på maven.

Efter at jeg fandt ud af, hvor nemt det var at strikke, skulle min nevø da lige have et sæt mere, blot en størrelse større 🙂

image

Skriv en kommentar

